Бразилско дупе, как да стегна задните си части? Упражнения за бразилско дупе

$(KGrHqVHJCUFJ3wnq4PKBSd+CFb6eQ~~60_3

Можем със сигурност да кажем, че една от тайните за успеха на бразилския карнавал са прекрасните танцьорки, които ни радват не само с професионалните си танци , ярки и красиви дрехи но и със своите забележителни тела. Особено привлекателни са задните им части.И ние не говорим само за мъжете . Много жени и момичета , които гледат танцьорките биха искали да имат техните твърди бедра и дупета без грам целулит. Но стоейки пред огледалото , една жена винаги може да намери куп недостатъци – че задника е доста плосък , че е твърде малък или твърде голям, той не е в определена форма .Що се отнася до формата , трябва да се има в предвид, че всички ние сме различни анатомично и дупето наистина може да има формата на сърце , или кръгла или с крушовидна форма. Но нека си припомним , както вече е описано точно под термина “ бразилско дупе „4
– стегнато, еластичнo , без никакви признаци на целулит. И всичко това е реалистично да се постигне от всеки, който има желание и не зависи от отделната анатомия!!!.
В битката за правото да се гордеем с бедрата си , трябва да работим в две посоки едновременно. Първо, тренировка , която ние сега ще разгледаме по-подробно и от друга
страна, някои от правилата в организацията на храненето, който също ще засегнем.

Упражнения за бразилско дупе

Можете да тренирате във фитнеса или у дома. Фитнеса от техническата страна, разбира се, е по-удобен, но от друга страна всичко се измерва до желанието ви и у дома имате възможност да се постигнете не по-малък напредък. База за обучение на хълбоците съставят силова програма на обща физическа подготовка, допълнена с класически клекове с тежести и Сплит клекове, напади.

Разгледайте нашият интернет магазин http://shop.euro-woman.net/

и използвайте възможността от безплатна доставка и промоции!

Класическият клек с щанга зад врат – с лост опрян в горната част на плешките
– тялото е в естествено положение, краката са леко разкрачени, върху раменете отзад сте хванали лоста с тежести и приклякате бавно , не до долу след това се връщате в начално положение също бавно. Изпълнете упражнението 8-12 пъти по три четири клека. Изпълнявайте упражнението точно, без люлеене на тялото. Дръжте гърба изправен през цялото време. Коленете не преминават пред пръстите, остават над тях и центъра на тежестта е в задната част на стъпалата, близо до петите.untitled

Сплит клек , напади :

  • Крачка напред с водещия си крак, стъпете на пета и после върху цялото стъпало.
  • Спуснете тялото си вертикално надолу запазвайки гръбнака вертикален.
  • Спрете спускането преди задното коляно да се опре в пода.
  • Стабилизирайте тялото си и се отблъснете се с пети или с пръсти според акцента.
  • Стъпете в начална позиция и повторете с другия крак.
    1
    За да се изпомпва нагоре “ бразилския задник “ у дома, няма да се спарвите без тежести Поради това се препоръчва да закупите поне гирички.
    Също така, не пренебрегвайте рутинни неща като като ходене нагоре надолу по стълбите и не използвайте асансьора. Също така няма да попречи включването на кардио и скачане на въже .
    Ако смятате, че обучението не носи никакви резултати , обърнете внимание на качеството на упражненията , тъй като е по-важно от количеството.


.